نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

علوی‌مقدم خبرداد: آغاز استعدادیابی ورزشی در محلات «توس» و «نوده» مشهد

  • کد خبر: ۱۰۰۵۱۵
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
علوی‌مقدم خبرداد: آغاز استعدادیابی ورزشی در محلات «توس» و «نوده» مشهد
رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر مشهد با اشاره به برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای استعدادیابی در هشت پهنه حاشیه شهر مشهد تصریح کرد: این طرح به صورت آزمایشی در محلات توس و نوده آغاز شده و یکی از بازیکنان اسبق تیم فوتبال ابومسلم مدیریت آن را عهده‌دار شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سید حسین علوی‌مقدم در خصوص توجه ویژه شورای شهر مشهد به ورزش اظهار کرد: رویکرد و نگاه شورای ششم شهر مشهد و کمیسیون ورزش و جوانان توجه ساختاری به حوزه ورزش و اعمال نگاه تسهیلگرانه به ورزش پایه است. رویکرد و ریل‌گذاری مدیریت شهری نسبت به ورزش پایه در کمیسیون ورزش و جوانان در حال بررسی و کار کارشناسی است.

وی با تاکید بر اینکه ورود به ورزش در رده پایه نگاه ویژه‌ای از سوی مدیریت شهری را می‌طلبد، گفت: متاسفانه طی سال‌های گذشته به این حوزه توجه جدی نشده و لذا از مهمترین محور‌های مد نظر شورای ششم و شهرداری در این دوره توجه ویژه به حوزه ساختاری ورزش و نگاه عملکردی به ورزش پایه است.

علوی‌مقدم افزود: رویکرد و ریل‌گذاری مدیریت شهری نسبت به ورزش پایه در کمیسیون ورزش و جوانان در حال بررسی و کار کارشناسی است؛ تصمیم‌گیری نهایی که شهرداری در سنین پایه کدام هشت رشته ورزشی ورود کند، منوط به نظر مردم است و آن‌ها برای مدیریت شهری تعیین تکلیف می‌کنند.

رییس کمیسیون ویژه ورزش و جوانان این شورا گفت: با این سیاست‌گذاری‌ها و نگاه حاکم به ورزش پایه مشهد ورزش شهر امام‌رضا (ع) به روز‌های اوج خود بازخواهد گشت.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->